Gaukite pačias svarbiausias naujienas pirmieji - apie mūsų veiklą, renginius bei kitą svarbią informaciją!
Viešojo kalbėjimo paslaptys, auditorijos sudominimas ir scenos baimės įveikimas – apie tai praėjusią savaitę buvo kalbama švietimo pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ (TŪM) lyderystės veikiant srities renginyje „Kaip stiprinti lyderystės raumenį: autentiška komunikacija“.
Vilniuje, „Artis Centrum“ viešbutyje, vykęs renginys buvo skirtas lyderio komunikacijos kompetencijų tobulinimui. Į jį pagilinti savo žinias iš visos Lietuvos buvo kviečiami mokyklų vadovai, pavaduotojai, skyrių vedėjai, metodinių grupių vadovai, klasių vadovai.
„Šio renginio tikslas – suteikti švietimo bendruomenės lyderiams reikiamų įgūdžių efektyviai išnaudoti savo retoriką mokyklos bendruomenės naudai, mokyti juos skirti dėmesį skirtingoms auditorijoms (komandoms, bendruomenėms, mokiniams, mokytojams, tėvams) ir kurti stiprų emocinį ryšį su jomis per kalbų, pranešimų turinį, tuo pačiu stiprinant jų, kaip lyderių, pasitikėjimą savimi“, – sako viena iš renginio organizatorių, TŪM lyderystės veikiant srities ekspertė Rūta Petrylaitė.