x

Naujienos

 

Pikti likimo pokštai, klastinga liga, finansiniai nepritekliai – visa tai teko įveikti Lietuvos olimpietei, irkluotojai Viktorijai Senkutei. Apie savo vingiuotą kelią iki bronzos medalio Paryžiaus olimpinėse žaidynėse V. Senkutė pasakojo švietimo pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ (TŪM) renginyje „Švietimo ateities kūrėjai: savivaldybių iniciatyvos“.

 

Viešojo kalbėjimo paslaptys, auditorijos sudominimas ir scenos baimės įveikimas – apie tai praėjusią savaitę buvo kalbama švietimo pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ (TŪM) lyderystės veikiant srities renginyje „Kaip stiprinti lyderystės raumenį: autentiška komunikacija“.

 

Spalio mėnuo tapo įsimintinas Palangos Senajai gimnazijai, dalyvaujančiai švietimo pažangos programoje „Tūkstantmečio mokyklos“ (TŪM) – jos atstovai perkirpo naujojo stadiono juostelę. Šiame stadione be įprastų veiklų bus įgyvendinama ir novatoriška ugdymo programa PE(en. physical education – lt. fizinis ugdymas)-STEAM. Jos tikslas – esamą ugdymo turinį sustiprinti fizinio aktyvumo ir judėjimo elementais, o sportą, kaip įvairių projektų kontekstą, naudoti inžinerijos, biologijos, fizikos, chemijos, technologijų ir matematikos žinioms bei įgūdžiams stiprinti. Tai – puikus pavyzdys, kaip gali derėti, atrodytų, nieko bendro neturintys dalykai: sportas ir dvi TŪM programos mokyklų tobulinimo sritys – STEAM ir įtraukusis ugdymas.

 

Aktualiausios švietimo temos, Lietuvos savivaldybių sėkmės istorijos ir ateities perspektyvos – visa tai buvo galima išgirsti penktadienį vykusiame švietimo pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ (TŪM) tarpinių rezultatų pristatymo renginyje „Švietimo ateities kūrėjai: savivaldybių iniciatyvos”.

 

Švietimo pažangos programa „Tūkstantmečio mokyklos“ (TŪM) jau pasiekė savo vidurio tašką: įvairios veiklos, skirtos tobulinti mokymą(si) sėkmingai vykdomos visose 58-iose programoje dalyvaujančiose savivaldybėse, 270 jų mokyklų. „Teigiamas pokytis švietime jaučiamas jau dabar“, – teigia visi šįkart kalbinti savivaldybių ir mokyklų atstovai iš Ignalinos, Kazlų Rūdos, Lazdijų rajono ir Visagino. Projekto apimtis tikrai labai didelė: nuo naujų STEAM laboratorijų, meno kabinetų, įsigytų priemonių iki įvairių mokymų, stažuočių, dirbtuvių mokiniams ir mokytojams. Tad, nors atliktos studijos teigia, kad tikrasis pokytis švietime gali įvykti tik per dvylika metų, šiandien jau galime pasidžiaugti TŪM programos atnešamais rezultatais.

 

Rugsėjis – svarbus mėnuo mokiniams, jų tėvams ir, žinoma, mokytojams. „Tai yra metas, kada ne tik vėl turėsite mokyti, bet ir mokytis“, – besikreipdama į pedagogų bendruomenę Nacionalinės švietimo agentūros (NŠA) organizuotoje konferencijoje sakė Jurgita Zigmantė, švietimo pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ (TŪM) kultūrinio ugdymo srities ekspertė. Iš tiesų, mokymosi visą gyvenimą klausimas yra labai aktualus visiems, tame tarpe – ir mokytojams. Kodėl jiems labai svarbu nepamiršti tobulėti ir patiems mokytis? Apie tai – J. Zigmantės įžvalgos.

NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Gaukite pačias svarbiausias naujienas pirmieji - apie mūsų veiklą, renginius bei kitą svarbią informaciją!