x
  • Pradžia
  • „Ką kultūros laukas gali pasiūlyti mokytojams(-ojoms) jų darbe?“

„Ką kultūros laukas gali pasiūlyti mokytojams(-ojoms) jų darbe?“

Pirmoje kultūrinio ugdymo temai skirtoje tinklalaidėje kalbėjomės apie mokyklų ir profesionaliosios kultūros įstaigų, inciatyvų susitikimą pamokose. Kodėl tai vyksta, ar pasiteisina? Ar verta pradėti ir kaip? Kokie pagrindiniai iššūkiai ir gerosios proceso pusės? Patirtis rodo, kad organizuoti mokiniams ugdomuosius procesus kultūrinėse erdvėse, pasitelkiant kūrėjus, edukatorius paįvairina mokymąsi, motyvuoja mokinius bei mokytojus. Apie tai detaliai dalinosi pokalbio dalyvės:

  • Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos mokytojų duetas LIANA: Andželika Aleksandravičiūtė ir Lina Sirgedienė. Lietuvių kalbos mokytojos ne vienus metus dirba su įvairiomis kultūros įstaigomis, kūrėjais Vilniuje. Veda integruotas pamokas už mokyklos ribų, kuria pamokų planus įtraukdamos kitų dalykų kolegas ir kultūros institucijas, kūrėjus.
  • Inga Norkūnienė ir šuo Kuršis – ne vienus metus dirba su vaikais ir suaugusiais, taip pat ir mokykloje, siūlydami kūrybiškus mokymosi metodus.
  • TŪM programos kultūrinio ugdymo ekspertė Živilė Etevičiūtė.
  • Pokalbį vedė Viktorija Urbonaitė.

Tinklalaidės pašnekovės

Andželika Aleksandravičiūtė ir Lina Sirgedienė – Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos mokytojų duetas LIANA. Lietuvių kalbos mokytojos ne vienus metus dirba su įvairiomis kultūros įstaigomis, kūrėjais Vilniuje. Veda integruotas pamokas už mokyklos ribų, kuria pamokų planus įtraukdamos kitų dalykų kolegas ir kultūros institucijas, kūrėjus.

Inga Norkūnienė ir šuo Kuršis – ne vienus metus dirba su vaikais ir suaugusiais, taip pat ir mokykloje, siūlydami kūrybiškus mokymosi metodus.

Živilė Etevičiūtė – TŪM programos kultūrinio ugdymo ekspertė.

Viktorija Urbonaitė – tinklalaidės vedėja.

NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Gaukite pačias svarbiausias naujienas pirmieji - apie mūsų veiklą, renginius bei kitą svarbią informaciją!