x
  • Pradžia
  • „Kultūrinis ugdymas mokyklose – kas iš tiesų veikia?“

„Kultūrinis ugdymas mokyklose – kas iš tiesų veikia?“

Šiame pokalbyje pakvietėme dalyvauti „Tūkstantmečio mokyklų“ programos dalyvius – mokytojus (-as) ir mokyklų vadovus (-es), aktyviai įsitraukusius į TŪM kultūrinio ugdymo veiklų įgyvendinimą. Jie dalijosi savo patirtimis nuo organizacinių etapų iki pastebimų pokyčių, kai veiklos jau pasibaigusios. Ką verta tęsti, kas pasiteisino, o ką norėtųsi daryti kitaip? Junkitės į pokalbį ir išgirskite, kaip kultūrinis ugdymas keičia mokyklas iš vidaus. Tinklalaidėje patirtimi dalijosi:

  • Živilė Etevičiūtė – TŪM programos kultūrinio ugdymo ekspertė
  • Vygantas Pavalkis – Varėnos „Ryto“ progimnazijos direktorius
  • Jurgita Sadauskaitė-Barysienė – Kaišiadorių r. Rumšiškių Antano Baranausko gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui
  • Daiva Latožienė – TŪM programos veiklų koordinatorė, Palangos Vlado Jurgučio progimnazijos istorijos mokytoja metodininkė

Pokalbį vedė ir moderavo Viktorija Urbonaitė.

Rekomendacijų leidinys

Tinklalaidės pašnekovės(-ai)

Živilė Etevičiūtė – TŪM programos kultūrinio ugdymo ekspertė

Vygantas Pavalkis – Varėnos „Ryto“ progimnazijos direktorius

Jurgita Sadauskaitė-Barysienė – Kaišiadorių r. Rumšiškių Antano Baranausko gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Daiva Latožienė – TŪM programos veiklų koordinatorė, Palangos Vlado Jurgučio progimnazijos istorijos mokytoja metodininkė

Viktorija Urbonaitė – tinklalaidės vedėja.

NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Gaukite pačias svarbiausias naujienas pirmieji - apie mūsų veiklą, renginius bei kitą svarbią informaciją!