Gaukite pačias svarbiausias naujienas pirmieji - apie mūsų veiklą, renginius bei kitą svarbią informaciją!
Sėkmingam savivaldybės pažangos plane numatytų veiklų įgyvendinimui reikalingas ne tik veiklų organizavimas, koordinavimas, bet ir jų stebėsena. Srities koordinatorius (-ė) reikalingas (-a) tam, kad vykdytų šias funkcijas, būtų svarbus (-i) mokytojų ir mokyklos administracijos padėjėjas (-a) bei srities agentas (-ė), ir kiekviena plane numatyta srities veikla vyktų sklandžiai bei efektyviai. Idealiu atveju, projektui pasibaigus srities koordinatorius (-ė) ir toliau tęs savo darbą, taikydamas (-a) projekto metu įgytas žinias bei kompetencijas tolimesniam srities stiprinimui mokykloje ir savivaldybėje.
Koordinatoriaus (-ės) veiklos gali būti skirstomos į du tipus:
- projekto komponento (mokyklų veiklos tobulinimo srities) vadyba,
- darbas sričių turinio kokybės gerinimo bei veiklų įvairovės didinimo klausimais.
Toliau išvardyti bendri bruožai, tinkami visų keturių sričių koordinatoriams (-ėms), TŪM rekomenacijų leidinio prieduose (Priedas nr. 3, p.128) galima rasti rekomenduojamas pareigybių funkcijas, skirtas kiekvienos srities koordinatoriui (-ei). Bendros rekomendacijos srities koordinatoriaus (-ės) darbui:
- Srities koordinatorius (-ė) – ne veiklų įgyvendintojas (-a), o srities vizionierius (-ė), veiklų iniciatorius (-ė), konsultantas (-ė) ir kokybės prižiūrėtojas (-a).
- Ypač svarbu koordinatoriui (-ei) sudaryti sąlygas nuolat tobulėti savo srityje.
- Įvertinus savivaldybės mokyklų skaičių, numatytų srities veiklų apimtis, reikalinga įvertinti, kiek srities koordinatorių reikės efektyviam programos įgyvendinimui bei stebėsenai užtikrinti.
- Svarbus koordinatoriaus (-ės) noras kurti rūpestingus ir dėmesingus santykius, rodančius pagarbą ir pagalbą visai mokyklos bendruomenei.
Koordinatorių susitikimų bei renginių grafikas
Nuotolinis susitikimas dėl ataskaitos pildymo ir universalaus dizaino principų įgyvendinimo
Spalio 9 d. 15:00-16:30 organizuojame nuotolinį susitikimą su TŪM I ir TŪM II projekte dalyvaujančiomis savivaldybėmis.
Susitikimo tikslas – išsiaiškinti, kaip tinkamai pildyti poveikį, tinklaveiką, gerąją praktiką ataskaitoje pagal skirtingas investavimo kryptis (17, 18, 19 stulp. ataskaitoje) ir kaip tinkamai įgyvendinti universalaus dizaino principus.
Preliminari susitikimo darbotvarkė:
15.00-15.40 Pristatymas. Ataskaitos pildymo pavyzdžiai: poveikio ir tinklaveikos aprašymai.
15.40-16.00 Diskusija. Poveikio ir tinklaveikos vertinimas, gerosios praktikos.
16.00-16.30 Universalaus dizaino principai ir jų atskleidimas ataskaitoje.
2024 | Spalis |
2025 | Sausis |
Spalio 28 d. – įtraukiojo ugdymo koordinatorių susitikimas
Spalio 29 d. – STEAM ugdymo koordinatorių susitikimas Spalio 30 d. – lyderystės veikiant koordinatorių susitikimas Spalio 31 d. – kultūrinio ugdymo koordinatorių susitikimas |
Sausio 27 d. – įtraukiojo ugdymo koordinatorių susitikimas
Sausio 28 d. – STEAM ugdymo koordinatorių susitikimas Sausio 29 d. – lyderystės veikiant koordinatorių susitikimas Sausio 30 d. – kultūrinio ugdymo koordinatorių susitikimas |
2025 | Balandis |
2025 | Birželis |
Balandžio 24 d. – kultūrinio ugdymo koordinatorių susitikimas
Balandžio 28 d. – įtraukiojo ugdymo koordinatorių susitikimas Balandžio 29 d. – STEAM ugdymo koordinatorių susitikimas Balandžio 30 d. – lyderystės veikiant koordinatorių susitikimas |
Birželio 09 d. – įtraukiojo ugdymo koordinatorių susitikimas
Birželio 10 d. – STEAM ugdymo koordinatorių susitikimas Birželio 18 d. – lyderystės veikiant koordinatorių susitikimas Birželio 26 d. – kultūrinio ugdymo koordinatorių susitikimas |