x

Koordinatoriams (-ėms)

Sėkmingam savivaldybės pažangos plane numatytų veiklų įgyvendinimui reikalingas ne tik veiklų organizavimas, koordinavimas, bet ir jų stebėsena. Srities koordinatorius (-ė) reikalingas (-a) tam, kad vykdytų šias funkcijas, būtų svarbus (-i) mokytojų ir mokyklos administracijos padėjėjas (-a) bei srities agentas (-ė), ir kiekviena plane numatyta srities veikla vyktų sklandžiai bei efektyviai. Idealiu atveju, projektui pasibaigus srities koordinatorius (-ė) ir toliau tęs savo darbą, taikydamas (-a) projekto metu įgytas žinias bei kompetencijas tolimesniam srities stiprinimui mokykloje ir savivaldybėje.  

Koordinatoriaus (-ės) veiklos gali būti skirstomos į du tipus:  

  1. projekto komponento (mokyklų veiklos tobulinimo srities) vadyba,
  2. darbas sričių turinio kokybės gerinimo bei veiklų įvairovės didinimo klausimais. 

Toliau išvardyti bendri bruožai, tinkami visų keturių sričių koordinatoriams (-ėms), TŪM rekomenacijų leidinio prieduose (Priedas nr. 3, p.128) galima rasti rekomenduojamas pareigybių funkcijas, skirtas kiekvienos srities koordinatoriui (-ei). Bendros rekomendacijos srities koordinatoriaus (-ės) darbui: 

  • Srities koordinatorius (-ė) – ne veiklų įgyvendintojas (-a), o srities vizionierius (-ė), veiklų iniciatorius (-ė), konsultantas (-ė) ir kokybės prižiūrėtojas (-a).  
  • Ypač svarbu koordinatoriui (-ei) sudaryti sąlygas nuolat tobulėti savo srityje.  
  • Įvertinus savivaldybės mokyklų skaičių, numatytų srities veiklų apimtis, reikalinga įvertinti, kiek srities koordinatorių reikės efektyviam programos įgyvendinimui bei stebėsenai užtikrinti.  
  • Svarbus koordinatoriaus (-ės) noras kurti rūpestingus ir dėmesingus santykius, rodančius pagarbą ir pagalbą visai mokyklos bendruomenei. 

Koordinatorių susitikimų bei renginių grafikas

Nuotolinis susitikimas dėl ataskaitos pildymo ir universalaus dizaino principų įgyvendinimo

Spalio 9 d. 15:00-16:30 organizuojame nuotolinį susitikimą su TŪM I ir TŪM II projekte dalyvaujančiomis savivaldybėmis.

Susitikimo tikslas – išsiaiškinti, kaip tinkamai pildyti poveikį, tinklaveiką, gerąją praktiką ataskaitoje pagal skirtingas investavimo kryptis (17, 18, 19 stulp. ataskaitoje) ir kaip tinkamai įgyvendinti universalaus dizaino principus.

Preliminari susitikimo darbotvarkė:

15.00-15.40 Pristatymas. Ataskaitos pildymo pavyzdžiai: poveikio ir tinklaveikos aprašymai.

15.40-16.00 Diskusija. Poveikio ir tinklaveikos vertinimas, gerosios praktikos.

16.00-16.30 Universalaus dizaino principai ir jų atskleidimas ataskaitoje.

 

2024 | Spalis

2025 | Sausis

Spalio 28 d. – įtraukiojo ugdymo koordinatorių susitikimas

Spalio 29 d. – STEAM ugdymo koordinatorių susitikimas

Spalio 30 d. – lyderystės veikiant koordinatorių susitikimas

Spalio 31 d. – kultūrinio ugdymo koordinatorių susitikimas

Sausio 27 d. –  įtraukiojo ugdymo koordinatorių susitikimas

Sausio 28 d. – STEAM ugdymo koordinatorių susitikimas

Sausio 29 d. – lyderystės veikiant koordinatorių susitikimas

Sausio 30 d. – kultūrinio ugdymo koordinatorių susitikimas

2025 | Balandis

2025 | Birželis

Balandžio 24 d. – kultūrinio ugdymo koordinatorių susitikimas

Balandžio 28 d. – įtraukiojo ugdymo koordinatorių susitikimas

Balandžio 29 d. –  STEAM ugdymo koordinatorių susitikimas

Balandžio 30 d. – lyderystės veikiant koordinatorių susitikimas

Birželio 09 d. – įtraukiojo ugdymo koordinatorių susitikimas

Birželio 10 d. –  STEAM ugdymo koordinatorių susitikimas

Birželio 18 d. – lyderystės veikiant koordinatorių susitikimas

Birželio 26 d. –  kultūrinio ugdymo koordinatorių susitikimas

NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Gaukite pačias svarbiausias naujienas pirmieji - apie mūsų veiklą, renginius bei kitą svarbią informaciją!