„Tūkstantmečio mokyklų“ programa kviečia į pirmojo savivaldybių srauto tarpinių rezultatų pristatymo renginį, kurio metu pasidžiaugsime jau nuveiktais I-ojo srauto savivaldybių darbais, pasidalinsime sėkmės istorijomis ir apžvelgsime ateities perspektyvas.
Renginiai
Įtraukiojo ugdymo tikslas yra sukurti švietimo sistemą, kurioje visi mokiniai ir mokinės, nepaisant jų poreikių, galėtų mokytis kartu. Tai naujas požiūris į mokymąsi, todėl kviečia keisti ir įprastus mokymo būdus.
Nuo 2024 m. rugsėjo mėnesio Lietuvoje įsigalios švietimo įstatymo pakeitimai, skirti šiam procesui įteisinti. Tačiau reglamentavimo pokyčiai – tik ilgo kelio į įtraukiojo ugdymo praktiką pradžia.
„Tūkstantmečio mokyklų programa“ – viena iš galimybių savivaldybėms ir mokykloms stiprinti įtraukiojo ugdymo praktiką ir kultūrą unikaliomis, vietos kontekstą ir problematiką atliepiančiomis veiklomis.
Kviečiame mokytojus, mokyklų vadovus, švietimo pagalbos specialistus ir bendruomenių narius dalyvauti ir pasidalinti savo patirtimis, žiniomis ir idėjomis.
Tai – jau šeštasis švietimo pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ renginys, pratęsiantis jau įvykusių kultūrinio ugdymo, lyderystės ir įtraukties mokymams skirtų renginių ciklą.
Kviečiame bendrojo ugdymo mokyklų mokytojus ir vadovus, švietimo pagalbos specialistus, TŪM įtraukties ir kultūrinio ugdymo sričių koordinatorius bei mokyklų bendruomenių atstovus į renginį, skirtą kultūros ir įtraukties sąveikoms mokykloje. Renginys atviras visiems, o ypač kviečiame prisijungti „Tūkstantmečio mokyklos“ programos dalyvius.
Renginyje dalinsimės gerosiomis praktikomis, kaip kultūrinio ugdymo veiklas galima padaryti įtraukesnėmis ir kaip įtraukiojo ugdymo įgyvendinimui galima pasitelkti kultūrines ir menines praktikas. Renginys vyks tik gyvai. Renginio įrašas bus prieinamas po renginio Tūkstantmečio mokyklų programa – YouTube
Švietimo skyrių vadovai, mokyklų vadovai, pavaduotojai, mokytojų metodinių grupių vadovai bei švietimo pažangos planų rengėjai rinkosi į Kauno BLC verslo lyderių centrą, kuriame išgirdo ne tik gausybę vertingų pranešimų, bet galėjo ir praktiškai išbandyti lyderystės metodus organizuotose dirbtuvėse.
Į renginį buvo kviečiami mokytojai, švietimo pagalbos specialistai(-ės), mokyklų vadovai(-ės), švietimo ir įtraukties politikos formuotojai nacionaliniu ir savivaldybių mastu, taip pat švietimo ir negalios nevyriausybinių organizacijų atstovai(-ės). Šis švietimo pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ įtraukiojo ugdymo srities renginys buvo skirtas Universalaus dizaino mokymuisi (UDM) gairių leidinio pristatymui. UDM gairės parengtos įgyvendinant „Tūkstantmečio mokyklų“ pažangos programą. Leidinys skirtas bendrojo ugdymo mokyklų vystymui įgyvendinat įtraukųjį ugdymą ir sudarant sąlygas visų mokinių sėkmingam mokymuisi. Leidinyje apžvelgiama, kaip formuoti mokytojų, švietimo pagalbos specialistų(-čių) ir vadov(i)ų UDM prieigos taikymo švietime kompetencijas.
Į renginį buvo kviečiami bendrojo ugdymo mokyklų muzikos mokytojai bei švietimo pažangos planų rengėjai. Renginys skirtas mokytojams, kurie domisi įvairiomis muzikos praktikomis, ir tiems, kuriuos domina naujos įtraukios muzikos metodikos bei jų integravimas į formalųjį ugdymą. Tai – trečiasis švietimo pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ kultūrinio ugdymo srities renginys, pratęsiantis jau įvykusių vizualiųjų menų sričiai ir judesio menų praktikoms skirtų renginių seką.