x
  • Pradžia
  • „Emocinis saugumas – stiprios mokyklos bendruomenės pagrindas?“

„Emocinis saugumas – stiprios mokyklos bendruomenės pagrindas?“

Emocinis saugumas yra kertinis stiprios mokyklos bendruomenės pamatas. Kai bendruomenė jaučiasi saugi, atsiranda erdvė tikram bendradarbiavimui, ugdomas pasitikėjimas, mažinamos patyčios ir skatinamas kūrybiškumas. Emociškai saugi aplinka ne tik padeda pasiekti aukštesnių mokinių rezultatų, bet ir kuria mokyklą, kurioje visi – mokiniai (-ės), mokytojai (-jos) ir vadovai (-ės) – veikia kaip vieninga komanda, siekdami bendrų tikslų ir asmeninio išsipildymo. Tik nuo čia prasideda tikros permainos ir tvari bendruomenės lyderystė. 

Tinklalaidėje patirtimi dalijosi ir rekomendacijas parengė:

  • Monika Krikščikaitė – psichologė, užsiimanti privačia praktika bei dirbanti ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
  • Rasa Pakalniškienė – Plungės r. Žemaitijos kadetų gimnazijos pavaduotoja.
  • Rita Patalavičienė – TŪM lyderystės veikiant srities ekspertė, lektorė ir mentorė.

Pokalbį vedė ir moderavo Viktorija Urbonaitė.

Rekomendacijų leidinys

Tinklalaidės pašnekovės

Monika Krikščikaitė – psichologė, užsiimanti privačia praktika bei dirbanti ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.

Rasa Pakalniškienė – Plungės r. Žemaitijos kadetų gimnazijos pavaduotoja.

Rita Patalavičienė – TŪM lyderystės veikiant srities ekspertė, lektorė ir mentorė.

Viktorija Urbonaitė – tinklalaidės vedėja.

NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Gaukite pačias svarbiausias naujienas pirmieji - apie mūsų veiklą, renginius bei kitą svarbią informaciją!