Gaukite pačias svarbiausias naujienas pirmieji - apie mūsų veiklą, renginius bei kitą svarbią informaciją!
Savivaldybių rolė įtraukiojo ugdymo įgyvendinimui labai svarbi: jos atsakingos už švietimo pagalbą, valdo materialinius mokyklų resursus. Ne mažiau svarbi įtraukiojo ugdymo sėkmei yra mokyklų ir mokytojų lyderystė. Šioje tinklalaidėje diskutavome, kokia kryptimi galima įgyvendinti įtraukiojo ugdymo pokyčius – iš viršaus (nacionaliniu lygmeniu), iš apačios (mokyklos / mokytojų iniciatyva), o gal iš vidurio – savivaldybės lygmens?
Pokalbį moderuoja Viktorija Urbonaitė, o kalbinamos:
- Akvilė Grigienė – Kaišiadorių lopšelio-darželio „Spindulys“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui ir TŪM Įtraukiojo ugdymo srities koordinatorė Kaišiadorių rajone, dirbanti V. Giržado progimnazijoje, kuri prisiėmusi lyderystę Įtraukiojo ugdymo srityje.
- Dr. Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė – VDU Švietimo vadybos ir politikos katedros docentė ir Edukologijos tyrimų instituto vyresnioji mokslo darbuotoja; LMAJA (Lietuvos mokslo akademijos Jaunosios akademijos) narė, viena iš UDM gairių kūrėjų.
- Indrė Širvinskaitė – TŪM įtraukiojo ugdymo srities ekspertė, Žmonių su negalia teisių stebėsenos komisijos prie Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos pirmininko pavaduotoja.